Team SetriZa3.sk

Výdajné miesto

SetriZa3.sk

(len pre vybraný druh tovarov)
Kamenné námestie
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
produkty@zamenej.sk

Pondelok - Piatok:
od 9:00 do 17:00

94% je hodnotenie našej zákazníckej podpory za posledných 30 dní

Naši zákazníci už viac ako 2510krát ohodnotili ich e-mailovú komunikáciu s nami.

Časté otázky

Kedy mi príde kupón?

Kupón vám vždy zašleme e-mailom po spárovaní platby. V prípade platby prevodom alebo na dobierku to ale môže trvať dlhšie - aj niekoľko pracovných dní. Kupóny si vždy môžete stiahnuť po prihlásení sa na váš osobný účet.

Ak je váš e-mail na www.gmail.com skontrolujte si aj špeciálne sekciu "Propagácia" alebo "Promotion".

Aké sú moje prihlasovacie údaje?

Prihlasujete sa e-mailom + heslom alebo pohodlne cez Facebook. Účet sme vám vytvorili pri vašej prvej objednávke a heslo sme vám zaslali e-mailom. Ak heslo neviete nájsť, môžete si ho vyresetovat na tejto stránke.

Môžem kupón vrátiť?

Nevyužitý kupón je možné stornovať do 14 dní od jeho zakúpenia. Stačí nám napísať z e-mailu, z ktorého ste vykonali objednávku na zlavy@setriza3.sk. Po 14 dňoch je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním na riešení. Preštudovať si môžete aj Poučenie o právach spotrebiteľa a Formulár na odstúpenie od zmluvy.

Kde dostanem daňový doklad?

Daňový doklad vystavuje vždy poskytovateľ zľavy pri využití kupónu. SetriZa3.sk je v pozícii sprostredkovateľa, keďže predmetnú službu alebo produkt zákazníkom priamo neposkytuje.

Zabudol/la som svoje prihlasovacie heslo. Ako sa prihlásim?

Nové heslo si môžete vygenerovať na tejto stránke.

Je možné kupón darovať alebo kúpiť pre niekoho iného?

Áno, všetky kupóny sú prenosné, takže ich môžete venovať, či darovať svojim príbuzným a blízkym.

Pripravili sme pre vás možnosť stiahnuť si kupóny aj v darčekovom formáte s motívom a venovaním podľa vášho vlastného výberu.

Musím zaplatiť pred uplynutím časového limitu ponuky?

Nemusíte. Ak platíte prevodom, na platbu máte 3 pracovné dni. Ak platíte kartou alebo internet bankingom, platby sa pripisujú automaticky. Ak sa vyskytnú okolnosti, pre ktoré objednávku nemôžete do 3 dní uhradiť, napíšte nám a my vám radi pomôžeme problém vyriešiť.

Sú moje peniaze v bezpečí?

Predaj na našej stránke prebieha prostredníctvom banky a vaše peniaze sú v každom momente transakcie v bezpečí. SetriZa3.sk nemá prístup ani neskladuje údaje o vašej platobnej karte.

Ako používať zakúpené kupóny?

Všetky podmienky použitia kupónu sú vždy uvedené na stránke ponuky a priamo na kupóne. Podľa týchto podmienok je, napríklad, potrebné niektoré kupóny vytlačiť, alebo priniesť so sebou (resp. ukázať na mobile) na prevádzku.

Čo sa stane, keď vyprší platnosť môjho kupónu?

Dátumy sú nastavené na konkrétne časové pásma, aj vďaka tomu dokážeme pre vás získať také obrovské zľavy. Po uplynutí „dátumu platnosti“ váš kupón automaticky vyprší tiež. Poskytovateľ zľavy vám ale podľa svojho rozhodnutia môže kupóny akceptovať alebo ich predĺžiť.

Ako vlastne funguje SetriZa3.sk?

Vďaka systému kolektívneho nakupovania vám umožníme vyskúšať nové zážitky a ušetriť veľa peňazí pri nezmenenej kvalite služieb a tovaru.

Údaje o spoločnosti

BratiZlava, s.r.o.
Dunajská 4, 8. poschodie
811 08 Bratislava
IČO: 46327363
DIČ: 2023339967

Bankové spojenie

VUB Banka

2939022658 / 0200

IBAN: SK42 0200 0000 0029 3902 2658
BIC: SUBASKBX

CSOB Banka

4014465819 / 7500

IBAN: SK75 7500 0000 0040 1446 5819
BIC: CEKOSKBX

Medzinárodné platby

ČSOB Polus City Center
Vajnorská 100, 815 63 Bratislava

BIC: CEKOSKBX
IBAN: SK75 7500 0000 0040 1446 5819


Pre medzinárodné prevody uveďte číslo objednávky do políčka správa pre prijímateľa.

Dozorný orgán

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5
820 07, Bratislava
E-mail: ba@soi.sk