Často kladené otázky

Čo je SetriZa3.sk?

Je to naša stránka pre Vás, ktorá Vám vďaka kolektívnemu nakupovaniu umožní vyskúšať nové zážitky a ušetriť veľa peňazí pri nezmenenej kvalite služieb a tovaru.

Ako na SetriZa3.sk nakupovať? Nie je to príliš komplikované?

Nie, vôbec nie je. Skôr naopak. Zaberie Vám to menej času a starostí, než vybehnúť von do obchodíku na rohu. Jednoducho nasledujte niekoľko bodov a počkáte si už len na potvrdenie transakcie e-mailom dostanete kupón, ktorý máte možnosť použiť do vopred stanoveného dátumu.

Musím zaplatiť pred uplynutím časového limitu ponuky?

Nie ak platíte prevodom, na platbu máte v tomto prípade 3 pracovné dni (Ak sa vyskytnú okolnosti, pre ktoré objednávku nemôžete do 3 dní zaplatiť, napíšte nám na zlavy@setriza3.sk). Ak platíte kartou alebo internet bankingom, platby sú automatické.

Sú moje peniaze v bezpečí?

Predaj na našej stránke prebieha prostredníctvom banky a Vaše peniaze sú v každom momente transakcie v bezpečí. SetriZa3.sk nemá prístup ani neskladuje údaje o Vašej platobnej karte.

Ako používať zakúpené kupóny?

Po úspešnom zaktivovaní danej akcie dostanete svoj kupón spolu so všetkými podmienkami použitia e-mailom. Jednoducho si ho doma vytlačíte a ukážete u poskytovateľa služieb. Každý kupón má unikátne číslo, preto ho starostlivo uschovajte.

Čo sa stane, keď vyprší dátum na využitie zľavy?

Dátumy sú nastavené na konkrétne časové pásma, aj vďaka tomu dokážeme pre Vás získať také obrovské zľavy. Po uplynutí „dátumu platnosti“ Váš kupón automaticky vyprší tiež. To isté platí, ak si u nás kúpite napr. kredit do kaviarne na viac použití – ak ho nestihnete minúť do stanovenej lehoty, jeho nevyužitá časť po dátume platnosti, zvyšok kreditu stráca platnosť.

Je možné kúpiť kupón zo SetriZa3.sk aj niekomu inému, resp. darovať ho?

Áno, kupóny sú prenosné, takže môžete daný produkt alebo službu venovať či darovať svojim príbuzným a blízkym. Pokiaľ tomu tak pre tú-ktorú ponuku nie je, uvádzame to vždy v podmienkach k príslušnému kupónu.

Čo sa stane v prípade, že spoločnosť, v ktorej si mám uplatniť svoj kupón medzičasom ukončí svoju činnosť?

V takom prípade Vám Vaše peniaze za ešte nevyužité kupóny, ktoré neboli uplatnené u poskytovateľa (objednávka, rezervácia zájazdu a pod.) vrátime podľa našich obchodných podmienok.

Mám možnosť získať aj ďalšie zľavy mimo zliav štandardných?

Áno, za predpokladu, že niektorú ponuku úspešne odporučíte dostatočnému počtu svojich známych, resp. splníte stanovený počet vlastných nákupov potrebný na dosiahnutie „prémie pre verných zákazníkov“.

Radi zodpovieme akékoľvek ďalšie Vaše otázky, ktoré môžete adresovať na zlavy@setriza3.sk.